Sunday, January 15, 2012

-sunshine-

assalamualaikum kepada semua kawan2..lama ya amat x menulis di sini..al maklumlah,tersangat lah jarang online skrg ni..la ni asik sibuk dgn emosi sendr serta emosi si suami yg x stabil..aku nak beranak dia plak neves lebey...ada jugak mcm tu kan...ketika menulis entri ini,beliau sedang menonton liverpool lwn apa tah.aku x amik port sbb aku x minat bole..hisshhh...byk pulak nyamuk mlm ni..(tetiba ja...)


pejam celik pejam celik,dah 9 bln aku menandong..x rasa pon yg dh nak beranak dah aku ni..mcm x pecaya ja nak jd ibu dah..neves beb..barang untuk si kecil semua dah cukup aku rasa..start beli dari baby umoq 6 bln..so mg semua dah ada la except stroller,baby car seater etc..barang2 tesebut tunggu baby besar sikit pon x pa kan...dalam pantang bukan nak p mana pon..tunggu umur 5 6 bln br bawa bejalan..
bercakap psl barang baby ni,seriusly..aku x penah tau pon yg barang baby ni agak mahai..mahai pada baju n barang mak baby..sepanjang 4 5 bln since aku n husband start beli barang baby,macam barang kami makin kurang..budak ini memberi impact yg tersgt besar..baju sepasang empat lima puloh ringgit..x termasuk brg lain lg..bersiap sedialah kamu2 semua ya...


satu benda yg sangat pasti,time beli barang baby ja,kome akan tidak sedar kome berbelanja...hahahah..mampu mengempiskan wallet suami anda..hahahh...serius seronok especially klu anda bakal mendpt baby girl..brg baby girl kan mcm sweet2 gitu..aku pon seronok ja menarik satu persatu...huhu...bab baju ni blh di katakan dh sampi tahap terlebih beli dah...so,dh stop beli bj..untuk mengelakkan aku x beli baju baby, setiap kali husband ajak kluaq shopping,aku berpura2 x tgk baju baby...hhaahahha....tapi kadang2 husband plak dok tanya,x mo beli baju anak ka???mcm pak plak excited lbh kan...tunggu dia besaq dulu la baru shopping sakan plak...la ni dah cukup dah baju dia..


frankly speaking,sangat x sabar untuk melihat wajah insan yg bakal menjadi racun dan penawar untuk ibu,ayah,tok mama,tok abah,pak long,pak lang,mak cik n mak su...we can't wait to see u dear...muahhhh...

No comments:

Post a Comment