Wednesday, April 10, 2013

SOHOBIZ 2013

Hallu...ada lagi tak yang tak tahu pasal SOhOBIZ this coming Saturday? ?okey ladies and gentleman..our team I.e.Top Leaders Circle akan mengadakan satu slot khas untuk mereka2 yg nak berbiz tapi x tau macam mana nak start..x berani nak ambil risiko? ? Okey!! Uolls Wajib dtg event ni!uolls akan dapat segala ilmu dari tetamu undangan kita yang x asing lagi iaitu:-


Konfem uolls kenal siapa insan ni kan..Beliau ialah Irfan Khairi.pencetus revolusi perniagaan internet..and for your info, IKSB kat damansara yg our team selalu guna untuk wat kelas tu...milik beliau. .hebat kan..


Ada sesapa x kenal wanita hebat ni??online biz people gerenti kenal kan..beliau ikah CDM Salha Zain..Kitaorg gelar dia Cdm kamikaze..misi dan visi wanita ini sangat terserlah.aura beliau mampu menaikkan semangat kita untuk lebih berjaya..

Untuk suri rumah yang nak start biz; tp x tau atau x berani nak mula. .molek sgtlah datang majlis ni.semua langkah akan diajar satu persatu..jangan takut untuk berjaya..risiko ada di mana mana.tp dengan tunjuk ajar serta bimbingan insya allah kita akan berjaya.semua org nk kerja dr rumah.sambil jaga anak, duit pon masyukkkk..



So apa tunggu lagi..seat sgtlah limited. Sesapa yg nk attend sila sms / wasap 0175616579 saye laju2.

Tarikh:13.4.2013
Veneu:the royal lake club
Time:2.00-5.30 pm





No comments:

Post a Comment