Saturday, August 13, 2011

lain org lain citarasa ok!!

setelah sekian lama aku asyik dok usya blog shopping je,tetiba ari ni terajin plak baca entri org..tertarik dengan satu entri ni..ekceli bukan tertarik tapi rasa merepek dengan apa yang dia tulis..dia tulis apa yg lelaki perlu ada..maksudnya everyman must have this criteria..hebat la kalau semua lelaki ada semua benda kan..
mungkin la org leh kata,ye la..ko dah ada laki,mana leh memilih lg...boleh apa.mostly org nak laki hensem,banyak duit,macho,gentleman etc lah...bagi aku plak..cukuplah sekadar laki aku ni sedap mata memandang..(alhamdulillah laki aku memenuhi semua ciri2 yg aku sebut)..hahah..riak ok..tp satu ja masalah yg x dapat di elakkan,laku gue gomok sket..klu dia kurus,mesti la i risau u..x perlu banyak duit,kang dia jadi playboy!!aku x suka!!

so nasihat aku,bersyukurlah dengan apa yang ada....:)

No comments:

Post a Comment