Saturday, September 3, 2011

done with raya,resume ur work:)

kembali bekerja setelah beberapa hari bercuti..ekceli ni hari kedua start keja..huhu...malas la plak..bila kat umah rasa nak masuk opis.bila dah masuk opis rasa nak kluar plak...macam macam la kau ni minah...banyak songeh..
raya aku tahun ni ada part yg seronok,ada part x seronok..part yg seronok ialah bila bagi duit raya kt anak buah..dok cakap kt husband bajet duit raya taun ni x da la...gaji sikit..besides kita x dapat bonus..bila anak buah datang umah je ada lak duit nak kasik..rezki budak budak kan...raya tahun ni x jalan memana pon...sebabnya haku demam..makan ketupat banyak sangat..petang raya terus demam sampai raya ketiga...nasib badan..
sekarang dah okey,klu x of course ler i amik cuti kan...huhu..part yg seronok lg ialah setelah hampir 5 bulan x posing posing manja,semalam start berposing plak..tapi sikit sikit je lah...kang orang kata over pulak kan..huhu...gambar akan di upload later ja...
part x seronoknya plak...husband aku x sihat..dia pon turut x jalan memana..kul 10 je tido..aku plak x leh tido...sampai 3 pagi x leh tido.huh!!stress!!semalam pon x leh tido gak.pagi tadi dah terbabas tido.dah tu jalan plak dah jammed..biasa la.orang dah nak balik tempat masing masing kan..nak sampai a.setar ja dah sejam setengah...sabau yo lah.antara benda yang x best juga ialah husband aku mengamok sakan disebabkan olih sikap kurang ajar seseorang...kalau aku menyampah kat sesapa okey lg..tapi klu dah sampai tahap husband aku yang menyampah,buruk akibatnya...jangan la dok buat kurang ajar ke konon konon pandai depan laki aku..kalau pandai betoi x pa,ini depan orang ja.belakang orang hina orang rapat..tolong.manusia jenis apakah itu??munafik kan....

APA APA PON AKU UCAPKAN SELAMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR DAN BATIN...

1 comment: