Friday, September 2, 2011

selamat hari raya frends...

maseh x terlalu lambat untuk saya mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin..maafkan segala segala silap dan salah..walaupon aku dah banyak beli insuran,namun x penah lagi beli insuran mulut..so aku minta maaf atas kelancangan mulut aku yg agak hyper aktif ni,atas kelajuan kata2 aku dan atas segala kekasaran yang aku lakukan...aku minta maaf...
ni gambar raya aku bersama suami terchinta pada pagi raya yang mulia...gambar x leh nak upload banyak2..ni pon dah abeh tapis dah..huhu..



ni ja gambar yang boleh di publish..kuikuikui...SELAMAT HARI RAYA SEMUA..MAAF ZAHIR DAN BATIN..

2 comments:

  1. waahhh mengembang dah.. ;p mai la kedai kak da..nk tgk real perut yg membesaq tu..hehe..hr tu pegang bru bpa bulan ja..

    ReplyDelete
  2. ini di panggil pre mengembang..banyak lg process pengembangan akan berlaku dalam masa terdekat..huhu

    ReplyDelete