Thursday, July 5, 2012

SIDE EFFECT P.B

gud morning all..

hari ni i nak cerita sket kat korang semua tentang side effect korset Premium beauty nih..some may say"eh,korset ni x da side effect ke?x kan semua bagus je pasal korset ni"..ok,of course setiap product ada side effect..contohnya,klu u amik VCO,of coz jerawat and resdung u akan kluar kaw kaw punya before muka u licin kan...so,mari kita go tru one by one side effect P,.B..

a. masa awal awal uolls pakai korset nih,uolls akan rasa sakit belakang..eh,kata p.b ni menghilangkan sakit belakang kan..ni pe kes lak??dengar dulu...P.b adalah product terbaik utk menghilangkan sakit belakang ya..mula mula pakai mg kita akan rasa lenguh bhgn belakang badan SEBABNYE korset ni sedang berusaha membaik pulih struktur belakang kita yg dah senget benget nih..especially wanita wanita yg lepas bersalin...

b.iskkk,pehal rasa gatal2 lak nih...korset ni saiz x betol kot.TIDAK!!!uolls akan rasa gatal gatal sebabnye process pembuangan toksin didalam badan anda sedang berlaku..process melancarkan darah sedang berlaku,so mg kita akan rasa gatal2.kesan kehitaman mungkin akan berlaku pada pinggang anda.tp jangan bimbang,x kan ada scar @ parut..teruskan pakai korset ni ok.the same thing happen to me..

3.may be ada orang yang akan berasa tidak selesa..almaklumlah,before this pakai korset yg biasa je kan,p.b ni lak korset yg tersgtlah exclusive,so rasa lain la..ketidakselesaan anda tu hanya illusi ok..korset ni sagt selesa even anda bekerja di bawah matahari..

4.uolls akan sendawa,kentut n sebagainya sbb process pembuangan angin di dalam badan berlaku...ini adalah perkara normal ya..

5.selain itu,breast uolls pon akan rasa sengal sket kerana FIR yang ada dlm korset ni sedang menunaikan tanggungjawab untuk menegangkan kembali payudara anda supaya payudara anda teletak cantik je..

pesanan ikhlas dari i,BANYKKAN  MINUM AIR OK..TOKSID YG ADA DI DALAM BADAN KITA PERLU DISINGKIRKAN DGN SEGERA!!

No comments:

Post a Comment