Saturday, May 25, 2013

Picnic dan Mandi manda di Gua Kelam,Perlis

hello all..selamat berhujung minggu..entri kali ni kita lari sekejap dari biz yer..hukhuk..last saturday bawa my little hurming bird i.e. Aisyah Dhaniah p mandi manda kat Gua Kelam..lama sangat dah x p Gua Kelam.uolls pernah dengar kan Gua Kelam??Gua yang terpanjang di Asia hokey...3 tahun dah rasanya..seronok juga sekali sekala berkelah cam ni kan..Aisyah Dhaniah sangat suka mandi manda..


dalam Gua Kelam


aboo..stop capturig my photos..







 kami sangat santai kan...

real dad..

ni part feveret la  ni..



saye suke mandi
semua gambar2 ni di tangkap kat Secret Garden.secret Garden ni terletak luar sebeah sana..faham x maksud saya??kite kena jalan dalam Gua Kelam in ordr untuk kita sampai ke Secret Garden ni..seriusly tempatnya sangat cantik.saya kagum dengan orang landskap yang decorate tempat ni..memang sedap mata memandang..oh ya..tiket masuk seringgit ja untuk orang dewasa..panjang gua ini ialah 350 meter.x jauh pon.tapi lenguh jugak la kalau dukung anak...ahahaha...

ekceli sangat banyak gambar kitaorang kat sini..kang kalau letak semua uolls nyampah nak tengok lak kans...kalau ada sesapa yaang berminat nak mai Gua Kelam ni,jangan segan silu roger gua okey..kita picnic sambil mandi manda...

No comments:

Post a Comment