Thursday, May 23, 2013

wajah porcelain dengan bb plus collagen

I just start minum bbplus collagen for 5 6 ari.kesannya?? Alhamdulillah.sangat memuaskan..kulit rasa tegang, anjal, gebu dan lembap..serius I told u..x caya?? Uolls boleh tengok sendiri kesannya..


liang pori yang terbentang luas dah tertutup rapat.unbelieveble...sangat x pecaya..x penah sangka lak yang masalah pori ni akan selesai..besides parut parut yg terbentang megah pon dh pudar..MUST TRY PRODUK okey!!



Collagen ni sangat sedap okey.minum setiap malam sebelum tidur..sedap sangat rasa macam air strawberry yer..


X da bukti uolls x caye kan?? Uolls lihat dan nilai sendiri..

Ni gambar selps 4 hari minum bb plus collagen.gojes x makk??


Before I forget. .la ni ada promosi beli 3 bb plus collagen, percuma 1..nak biz ni blh sangat.tambah lg 2 bln kita dah nk raya kan..
Nk beraya dgn wajah porcelain macam ni x? X perlu make up 10 inci hokey..just minum bb plus collagen jer every night.confirm dapat kulit muka mcm ni..




Uolls...jom kita sama2 gemokkan duit raya kita...first bonus 15k.nak x? Uolls kt luar sana yg nk tmbh income sempena nk raya ni, elok sangat rebut peluang ni.jangan biar rezki p mcm tu je.nanti nyesal pulak kan...cepat2 sms/ whatsapp 0175616579 sekrg jugak!!.x sabar nk share tips.dah la muka porcelain di pagi raya dah tu duit raya 15k..ya allah!!boleh bayangkan kita yg beraya ala ala artis..phiweeet...