Tuesday, June 21, 2011

sah!!dia sayang aku..

masa baru baru kawen slalu terpikir,kenapa la husband aku ni x dengar cakap...kenapa la dia suka nak melawan cakap aku..aku kata A,dia menjawab dab terus menjawab sampi Z..dia nk nak cari gaduh ke hape.ada je lah benda yang aku buat x kena pada mata dia...minta tolong buang sam[pah pon dia cakap dia lupa..banyak benda sangat ker yang dia kena pikir?mengalahkan projek ketapi ni ka pon.selalu la makan hati bak kata P.Ramlee..selalu je dia cari gaduh ngan aku..geram tahap gabvan memang sedia ada la.kadang kadang sampai malas nak bercakap ngan dia..bila aku bercakap dia akan berkata"syg ni kalau x pot pet x blh ka?bg la abg tenang sat.nampak ja muka mesti nak pot pet".so aku pon diam..makan ati beb.bila aku diam,dia kata plak"aik,mulut ilang ka?"syg dh malas nk cakap ngan abg.abg asyik nak bangkang syg ja.."tu la syg x tau tahap kasih syg abg kt syg..."ada ka macam tu???sah sah la tipu aku..
sekarang ni baru aku tau apa maksud kata kata husband aku..sesungguhnya dia x leh duduk kalau aku x pot pet.dia x senang duduk kalau dia x kacau aku..hidup dia x lengkap kalau dia x melawan aku..time aku pregnant ni i seem to understand his true love & affection to me..he cannot see i'm just lying with no words from my mouth.he can't stand to see i'm not so me.he sacrifice everything to his sunshine..dia akan cuba dapatkan apa yang aku nak makan especially waktu malam..memandangkan aku x leh nak makan nasik sekarang ni...for example aku nak makan magee.dia kata x leh makan magee..so aku tukar to mushrooms soup.okey.no problem katanya.abg p cari and abg buat bg kt syg.jauh didasar hati,x pernah terpikir pon dia akan sacrifice sampi macam ni..insan yang selalu membangkang aku sangat menyayangi aku rupanya...huhu...
i love u alot abg..till the end of the world.thank u for being a such loving & understanding husband as well as daddy to be...love u...

No comments:

Post a Comment