Wednesday, June 8, 2011

itu pon nak kecoh

entry pertama di bulan June..sesungguhnya aku dh lama x meninggalkan jejak di mana2 blog yang aku lawati..ini adalah kerana mood aku yang sukar untuk di jelaskan..ekceli aku baca semua entry korang..aku cuma malas je nak komen..hurmmm...aku pon x paham..
ari ni aku tersedar sesuatu..berkenaan ngan Fb gak la...sebenarnya FB ni banyak menimbulkan salah sangka...betol x apa yg aku katakan??korang stuju??Fb dijadikan medium untuk kebanyakkan orang melepaskan apa saja yang tersemat dihati.agree or not??betol kan?pagi ni aku telah melihat beberapa status yang telah menyebabkan salah sangka sesama kawan2..aduhh....kalau betol pon x puas ati kat orang..x payah la tulis dalam Fb..diam diam dah la..sebabnya,orang lain akan salah sangka..kita tulis status pada orang lain,tetiba orang lain yang terasa..selalu kan benda macam ni jadi??so,buat donno je.bukan susah pon..kalau asik nak lawan status,sampi ke mati pon x abes..jangan la jadi orang x berapa nak cerdik..kita semua p sekolah..masuk U..benda kecik camni x perlu la nak kecoh kecoh..simpan diam2 dah le..oranag nak kawen ke,nak tunang ke..lantak la..x perlu nak sibuk sibuk...hantaran dia sikit ke banyak ke..lantak la...laki dia yang nak bayar..bukan laki korang..so udah udah ler kecoh pasal orang lain..jaga rumah sendiri sudaa...


p/s:pandai ja kata kat orang..dulu aku pon sama...tapi la ni dah insaf..huhu

No comments:

Post a Comment