Thursday, September 6, 2012

cara memakai Premium Beautiful Korset

ladies..ingin i ingatkan disini bahawasanya,lemak lemak yang bertaburan kat badan kita ni x kan hilang dengan berkesan sekiranya cara kita pakai korset premium beautiful ni x betol.klu kita pakai ikut cara yang disarankan,dalam masa seminggu jer kita dah boleh rasa dan lihat perubahan pada diri kita.betol i x tipu.sebabnyer i pakai korset ni sendiri tau..berdasarkan panduan yang leader i bagi..almaklumlah,beli dari leader yang dok jauh..so kena berdikari sikit la kan..tapi alhamdulillah menjadi..:)
kat sini ada gambarajah tentang cara cara memakai premium beautiful korset ni yer..first of all kite start dgn long girdle.uolls kena pakai long girdle dulu tau..
mulakan pemakaian set premium beautiful anda dengan Long Girdle

  1. gulung bahagian kaki dan  atas girdle untuk memudahkan uolls sarung dan pakai girdle.uolls perlu rendahkan badan (mcm sedikit mencangkung) untuk memudahkan uolls tarik girdle ke atas.
  2. bila dah berjaya sarung,betulkan bahagian perut.buka lipatan tadi.tarik lemak dan betulkan girdle.untuk bahagian bawah pulak,uolls urut urutkan lemak dan tarik ke atas.
  3. mcm dalam gambar,uolls rendahkan sikit badan then tarik lemak di bahagian paha naik ke punggung.kat belakang girdle kite ni ada bentuk LOVE tau,make sure uolls tarik lemak masuk dalam LOVe ni yer.
  4. lastly,betulkan kedudukan girdle,make sure uolls rasa selesa.
second,pakai long bra
  1. sarungkan long bra mcm kita nak pakai bra.make sure breast masuk elok dalam cup.
  2. rendahkan badan,cangkukkan pin dari bawah ke atas.tarik lemak kat belakang badan masuk ke dalam cup.urut lemak yang kat bawah lengan,tarik masuk dalam cup jugak.
  3. betulkan tali bra.pastikan breast uolls masuk elok and uolls rasa selera.laraskan tali bra mengikut keselesann uolls.
  4. betolkan long bra anda.pastikan berlian rama rama kat long bra uolls selari dgn berliang girdle..
lastly,waist nipper
  1. pakai waist nipper.pastikan berlian atas kat atas.mula mula uolls pakai cangkuk paling bawah,then paling atas.then truskan dgn yg lain.
  2. kemudian betulkan waist nipper uolls.make sure berlian selari dgn berlian long bra.
  3. uolls yang lupa leraikan tali kat waist nipper tu.after dah cangkuk,uolls tarik tali tesebut sambil uolls tahan nafas.
  4. tali tu uolls silangkan.kiri ke kanan,kanan ke kiri.
  5. after dah silangkan,uolls tarik tali kedepan untuk diikat.uolls ikat mcm biasa je pon x pe.

i nak ingatkan kat sini,first time pakai jangan sesekali uolls terus pakai cangkuk paling dalam @ cangkuk no 3.uolls kena pakai denag cangkuk paling luar.bukan apa,kang uolls nak kurus cepat,sesak nafas pulak.jangan paksa diri..uolls kena make sure badan uolls boleh terima perubahan sikit demi sedikit.sekiranya x faham jugak,uolls contact i yer..

syakirah-0194562726
email-mr_mrs_fitri@yahoo.com
FB-syakirahazmy

No comments:

Post a Comment