Wednesday, September 19, 2012

Biozone Food Purifier

asyik update entry pasal premium beautiful je kan...ari ni i nak cerita sket pasal produk kesihatan..tapi bukan collagen yer..ni produk kesihatan untuk kegunaan seisi rumah..checkit dout...
Bio Zone Food Purifier
Bio zone food purifier ni menggunakan proses pengkhususannya iaitu menyatupadukan bahan perintang ozon bagi mengubah oksigen (O2) menjadi ozon (O3). Ozon akan kembali menjadi oksigen setelah menjalankan fungsi untuk menyingkirkan bahan-bahan pencemar.

Adakah nutrien makanan akan hilang dalam proses purifikasi?
Berdasakan kajian makmal terhadap daging yang dipurifikasikan, ia menunjukkan bahawa kebanyakan nutrien masih dikekalkan. Hal ini boleh dilakukan sekiranya anda menggunakan alat purifikasi yang berada dalam keadaan baik. Namun, jika anda menggunakan teknologi yang konvensional, ia mungkin akan mengurangkan sebahagian besar nutrien dalam makanan.

Apakah fungsi utama  biozone food purifier?

 kelebihan lain

kita perlu tau sebab apa makanan kita perlu diozonkan.as we all noe,most of our foods,didalamnya terkandung bahan kimia dan juga toksin.bila kita masak je,semua chemicals ni x hilang tau,ianya kekal dalam makanan dan menjadi tepu,so sebab tu la kita perlu ozonkan makanan..proses purifukasi ni akan menghilangkan chemicals and toksin didalam makanan kita..

ini adalah beberapa contoh selepas purifikasi dejalankan..gelembong yang uolls nampak ni ialah chemicals yang ada dalam ayam sebelum kita masak..gelembong gelembong ni akan mengeras.ianya x boleh dilupuskan x kira la kita bakar ke hape..ngeri kan?nak ke benda macam ni masuk dan menetap dalam badan kite?



 as i bagitau tadi,gelembong gelembong udara yang terhasil selepas prosess purifukasi ni x dapat dilupuskan..ianya akan KEKAL.


gelembong gelembong yang terhasil akn mengeras dan ianya tidak akan dapat dilupuskan.
selain tu,kita juga leh gunakan Biozone Food purifier ni untuk sterile botol susu baby.
 bagi mereka mereka yang mementingkan kesihatan keluarga especially anak anak comel kita,pastikan ada memiliki Biozone food purifier dirumah..

promosi belian biozone food purifier.rebate rm 250 menanti anda..cepat cepat sebelum kehabisan stok.sesiapa yang berminat sila hubungi saya.nak jadi agent pon boley....

syakirah-0194562726
email-mr_mrs_fitri@yahoo.com
FB-syakirahazmy






No comments:

Post a Comment