Sunday, November 18, 2012

BB plus collagen


Setiap wanita memang mengimpikan untuk memiliki kulit yang cantik dan menawan. Termasuklah i sendiri. But, somehow, bukan semua wanita dikurniakan dengan kulit yang cantik sejak azali. Especially, Mama sendiri. Sejak dari zaman remaja, kulit Mama memang jenis yang bermasalah. Selalu jer tumbuh jerawat. Dah meningkat umur nak masuk 3-series nie pon, still having the same problem, cumer ditambah lagi dengan kulit kering in certain area, and then, dark circles pastue sun spots (akibat tak pakai sun screen...T_____T).

Truthfully, memang i banyak berhabis dalam nak menjaga kecantikan nie. Tak kira la dalaman or luaran. Sebab biler  raser diri  tak cantik, memang kurang keyakinan. Yang penting, badan kena nampak cantik, and muka pon biar berseri. Kalau boleh nak kulit yang mulus gebu tue. Tapi, memang susah la kan?

Proses penuaan berlaku secara semulajadi seawal usia pertengahan 20-an. Penghasilan kolagen di dalam kulit menjadi perlahan, manakala elastin kulit menjadi kurang anjal. Sel kulit mati tidak hilang dengan cepat manakala kulit baru pula tumbuh dengan perlahan. And this is why kulit cepat rosak dan kurang berseri kalau tidak dijaga.

As you all dah tahu, or belum tahu, our company telah mengeluarkan satu lagi product kecantikan yang memang tengah hot right now, which is BBplus Collagen. BBplus Collagen nie mengandungi peptida kolagen yang tinggi untuk mengganti dan membina semula rantaian kolagen yang diperlukan untuk menjadikan kulit lebih anjal / firm, lembab, tegang dan gebu menawan. Oooohhh, I like...:)


7 Kesan Kulit Cantik
* Kulit wajah berseri dan cerah
* Kulit lebih anjal dan tegang
* Kulit lebih halus dan gebu
* Kulit lebih lembab
* Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
* Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
* Kulit kurang mesan kerosakan akibat sinaran matahari

Bagaimana BBplus Collagen bertindak?
Triple mode of actions:
1. Memulih - Menggalakkan pembersihan mikro, menggantikan peptida kolagen bagi rantaian kolagen yang telah rosak ataupun lemah.

2. Membina - Menguatkan dan melindungi rantaian kolagen dengan antioksida.

3. Memperbaharui - Menggalakkan pertumbuhan dan penghasilan sel kolagen baru.

Kelebihan BBplus Collagen
1. Dos yang efektif - Hanya 1 paket (5g) setiap hari untuk memiliki kulit muda yang cantik dan mulus.

2. Kandungan peptida kolagen yang kaya dan tersedia - Proses hidrolisis menghasilkan peptida (3000 saiz Dalton) yang sedia diserap.

3. Selamat - Risiko terhadap pencemaran merkuri dan radiasi adalah sangat rendah (diimport daripada Perancis). Bebas daripada bahan beracun.

4. Perlindungan antioksida tambahan - Jus blackcurrant mengandungi anthocyanin untuk melindungi klit muka dan badan daripada sinaran UV dan radikal bebas.

5. Anti alahan dan anti radang - Ekstrak biji anggur dengan OPC (oligomeric proanthocyanidin) mengurangkan ketidakselesaan kulit serta menggalakkan penyembuhan kulit.

6. Kofaktor tambahan - Vitamin C dan roselle menguatkan rantaian kolagen, melindungi kolagen di dalam dermis kulit dan menggalakkan proses sintesis.

7. Meningkatkan kualiti kulit - Serat epal dan inulin (serat diet) menggalakkan pencerahan kulit melalui proses detoksifikasi.

8. Manfaat tambahan - Peptida kolagen ikan adalah sumber Kolagen Jenis 2 yang baikdan merupakan komponen utama dalam rawan untuk membantu mencegah keradangan yang disebabkan oleh rheumatism dan osteoarthritis.

9. Rasa enak - Rasa enak campuran blackcurrant 100% dan jus roselle berkualiti tinggi serta kolagen ikan yang tidak berbau.

10. Tanpa gula dan kolesterol - Gula gantian semulajadi dengan Indeks Glisemik yang rendah digunakan untuk memenuhi keperluan mereka yang mempunyai masalah jantung dan diabetis.

Cara penyediaan:
1. Campurkan 1 paket BBplus Collagen ke dalam 150ml air bersuhu bilik.
2. Elakkan daripada menggunakan air panas.
3. Kacau dan sedia diminum.

Nota Tambahan:
1. Pengambilan terbaik adalah sebelum makan atau sebelum tidur.
2. Sesuai untuk pesakit diabetis.
3. Warna, rasa dan tekstur produk dalam setiap batch mungkin berlainan disebabkan ramuan asli sahaja digunakan.

So, jom samer-samer kiter start jaga kulit muka and overall badan kiter, supaya lepas nie, jadi lebih cantik dan menawan. Barulah orang tak boleh teka umur kiter kan? Kalau boleh, biar muka nampak muda, tak samer dengan umur yang semakin meningkat tua. Cheeewaaaaahhh...:)

Anything, you all boleh hola i at: 019-4562726(syakirah) / mr_mrs_fitri@yahoo.com for more details on this product...:)

No comments:

Post a Comment