Thursday, September 26, 2013

Crown Diamond Manager

crown diamond manager..siapa pernah dengar shortfom CDM? bagi peniaga online dan networking macam kami semua memang dah familiar lah dengar perkataan CDM ni..CDM merupakan pangkat tertinggi dan teratas yang kami semua perlu dan nak capai.sebab apa tau semua nak capai dan berada di kedudukan Crown  Diamond Manager ni?sebab pertama ialah bonus dah start dengan 5 angka!!sebab kedua ialah income bulanan kita bermula dari 30K ke infinity..keja seumur hidup pon belum tentu kita akan dapat seperti mana kita income kita sebagai Crown Diamond Manager.kerja setahun baru dapat income 30K.bila kita dah bergelar Diamond Crown Manager ni income SEBULAN rm 30K minimum ye..kita semua akan bergelar Crown Diamond Manager apabila kita telah berjaya mencapai target jualan rm 2juta..wow!!!2 juta tu..bukan calang calang.patut la income 5 angka sebulan!!


semalam kami di Universiti of Life B32 telah meraikan kejayaan CrownDiamond  Manager kami yang terkini iaitu CDM Izyan Liyana. Beliau juga merupakan mentor saya di dalam perniagaan internet ini..saya bersyukur dan berterima kasih kepada kak izyan kerana sanggup bersusah payah memberi ilmu dan tunjuk ajar kepada kami..

kami di Top Leader Circle amat berbangga dengan kejayaan kak izyan..kak izyan memberi sumber inspirasi yang sangat besar kepada kami..kak izyan dan membuktikan bahawa suri rumah juga mampu membuka network malah lebih hebat dari orang yang bekerja..beliau telah membuktikan bahawa Top leader circles tidak ernah gagal dalam membimbing rakan rakan sekumpulan untuk terus melangkah ke depan..kami sangat yakin dengan biz yang kami ceburi ini..

CDM kamikaze kak salha zain dan CDM kak izyan










sebahagian dari Top leader circle yang meraikan kejayaan kak izyan semalam..alhamdulillah kami semua makin berkobar kobar dalam meneruskan perjuangan ami..terima kasih dia tas tunjur ajar yang di berikan oleh semua barisan pemimpin hebat di Top Leader Circles.
kawan kawan kat luar sana yang berminat nak memulakan perniagaan,tetapi tidak tahu bagaimana atau perniagaan apa yang hendak anda mulakan,jangan segan silu untuk menghubungi saya..insya allah akmai di Top Leader Circle akan sentiasa memberi tunjuk ajar sehingga anda berjaya..

LOVE,
syakirah-01705616579/0195552314
FB-syakirahazmy
email-syakirahazmy@gmail.com

No comments:

Post a Comment