Tuesday, September 10, 2013

KAJIAN TERKINI BIO VELOCITY SLEEP MATE

satu kajian terkini telah dilakukan oleh Professor Edward Krizhanovsky(pakar dari Rusia). Professor Edward Krizhanovsky merupakan pemilik  Ph.Ddalam bidang fizik di Universiti Teknikal Saint Petersburg.Beliau berkelulusan dari Fizik Falkulti di Saint Petersburg State University, Russia pada tahun 2000Beliau merupakan Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) kepada Pusat Saintifik Telebiomet di Moscow dan  Universiti Teknikal Komunikasi Dan Informatik.Beliau mengeluarkan lebih daripada 80 artikel dalam jurnal saintifik dan bahan-bahan untuk kongres, 3 buah buku dan 12 paten.



Kajian penyelidikan dijalankan di Bonch-Bruevich Saint - Petersburg State University of Telecommunications, Russia . Ia ditubuhkan pada tahun 1930 dan menduduki tempat  yang ke-64 daripada 393 buah universiti di Rusia(menurut laporan 2013). Pakar dalam diagnostik bioperubatan dan bidang pemulihan manusia.

Beliau telah melakukan 1 kajian ke atas Bio Velocity sleep mate yang melibatkan 40 orang berusia antara 20-26 tahun.beliau melakukan analisis tenaga manusia,Analisis warna manusia yang berdasarkan psikologi and fisiologi kajian tenaga aura optik manusia,ujian tekanan darah serta ujian tahan nafas.


Perubahan keadaan tenaga manusia yang berlaku selepas
kajian penggunaan BVSM selama 30 minit



 Kajian mendapati bahawa keseimbangan tenaga manusia yang
lebih baik dan stabil selepas penggunaan BVSM



 Kajian mendapati bahawa peningkatan tahap tenaga yang
ketara selepas penggunaan BVSM. 


Selepas penggunaan BVSM selama 30 minit,
didapati bahawa:-

üMempunyai keadaan tenaga manusia yang lebih stabil
üMengekalkan keseimbangan tenaga manusia
üMeningkatkan tahap tenaga secara ketara
üDefisit pergantungan tenaga untuk bekalan oksigen badan berjaya dikurangkan


TESTIMONI TERKINI





Disebabkan oleh jangkitan virus  penyakit tibi dan mengakibatkan kerosakan saraf tulang belakang . Doktor mengesahkan bahawa dia tidak dapat membesar lagi seperti orang biasa dan menjadi kelumpuhan kekal. Dia dipasang dengan alat sokongan iaitu besi semasa menjalani rawatan fisioterapi . Malangnya kesilapan teknikal telah membawa kecederaan lebih teruk kepada tulang belakang. Doktor mengisytiharkan tiada rawatan lanjut lagi. Akhirnya, dia terpaksa hidup lumpuh atas katil dengan sengsara selama 4 bulan.


Selepas tidur di atas Bio Velocity Sleep Mate hanya untuk  2 minggu, saraf kakinya dah ada tindakbalas. Kemudian , adik ni dah boleh berdiri dan berjalan secara bebas selepas 1 bulan.sekarang adik ini sudah pergi sekolah!
Masya allah..


kita sebagai ibubapa sanggup atau tidak melihat anak kita terbaring di atas katil dengan keaadan seperti ini?kita akan melakukan apa saja untuk melihat anak kita kembali sihat dan cergas seperti anak anak lain.bio velocity merupakan produk tenaga  terbaik yang mampu mengembalikan kesihatan anak anak,ibu bapa serta kita juga.


untuk maklumat lanjut sila hubungi:

syakirah-0195552314/0175616579
FB-syakirahazmy
email-syakirahazmy@gmail.com




No comments:

Post a Comment