Friday, June 28, 2013

danger in our food!!!

Semenjak  upload gambar proses purification dengan menggunakan Biozone Food Purifier, ramai sahaja yang message, "Ya Allah, scary nyer saya tengok gambar-gambar tue,"

Scary? Yes. And just imagine benda-benda yang menakutkan ini masuk ke dalam badan kita.

And then, i've started to learn about the truth in foods that we consume daily. Contohnya, ikan, daging, ayam, sayur-sayuran and so many more. Especially yang segera-segera itu. Aiyoooo~~~~
 For a larger view, you may click on the picture. Kalau baca artikel ini, sebenarnya, dalam makanan kita seharian, banyak chemical yang boleh membahayakan kesihatan kita untuk jangka masa panjang.

You all tahu tak, sebenarnya, ikan-ikan yang dibekukan itu, sebenarnya telah diletakkan bahan pengawet sama seperti bahan pengawet yang diletakkan di dalam mayat, cuma dalam kuantiti yang sedikit? Ohhhhh, that's scary~~~~ Patutlah boleh tahan sehingga 6 bulan.

Formaldehid yang digunakan sebagai bahan pengawet untuk ikan dan makanan laut.


Sayur-sayuran yang disembur dengan racun serangga, supaya sayur tidak rosak diserang oleh serangga perosak.

Kebanyakan petani memang mengakui yang mereka menggunakan dos berlebihan di dalam menyembur racun serangga...T_____________T

Bagaimana antibiotik yang telah disuntik ke dalam ayam, memasuki tubuh badan kita. Now, baru kita tahu, pembagai punca penyakit yang pelik-pelik sekarang ini kebanyakannya berpunca daripada makanan yang kita makan seharian.


Salah satu penyelesaian untuk menyingkirkan all the toxins and harmful chemicals in foods ialah dengan menggunakan Biozone Food Purifier.

Fungsi utama Biozone Food Purifier:
  1. Menghapus bakteria dan virus
  2. Menghapus bahan kimia: 
  • Racun serangga
  • Perasa / Pewarna / Pengawet
  • Antibiotik / Hormon

Biozone Food Purifier telah diuji secara klinikal dapat menghapuskan bakteria & mengurai bahan kimia sehingga 99%.

For me, memang kita tidak boleh hendak get rid all of the toxins and chemicals yang terkandung di dalam bahan makanan kita, tapi, sekurang-kurangnya, kita boleh minimize kan punca tersebut. At least, kalau dari sumber makanan kita dah minimize kan toxins dan chemicals, at least, dari segi supplements pun kita boleh kurangkan juga kan? Tidak guna kalau kita ambil supplements, tetapi punca makanan masih kita jaga sepenuhnya. That's only my opinions...:)

Anything regarding details about this product, you may contact me at: 0175616579 / syakirahazmy@gmail.com.

Thank you...:)

No comments:

Post a Comment