Monday, June 24, 2013

Luminez brightening series-produk kecantikan terbaik

Luminez Brightening Series merupakan regime perjagaan kecantikan yang setanding dengan SK 11..penah guna SK 11 x??mak penah guna nokks..mak mertua bagi..masa tu umur baru 23 mcm tu..mano la eden tau SK11 tu mahai ke hape..sekrg ni br tau..hukhuk..
Luminez Brightening series ni terdiri daripada Whitening Mousse cleanser,Eye Gel Whitening,Night Cream,Whitening cream dan juga toner..






Luminez series ni boleh digunakan pada waktu siang dan juga malam..pada waktu siang,kita digalakkan untuk menggunakan cleanser,toner,whitening cream dan juga whitening eye gel..


pada waktu malam pula disyorkan untuk kita menggunakan night cream..



Yang bestnya, Luminez Skin Care ni:
  • X Hydroquinone
  • X Paraben
  • X Minerals oils
  • X di test pada binatang
  • X comedogenic
  • X Laurel Sulfates (SLS) means selamat digunakan oleh pregnant woman
  • X bahan kimia yang membahayakan
 Luminez Brightening series ni mendapat sijil halal dari pihak yang sepeatutnya..so jangan ragu ragu pada tahap kehalalan produk ini.
photos from our TLC leaders

Luminez merupakan produk pencerahan dengan kebaikan 3 dalam 1 yang mana ianya mengandungi agen pencerahan, penganjalan dan juga pelembapan.



ehsan dr en google

kita semua akan tua.kulit kita akan berkedut dan sebagainya..tapi jangan biarkan kulit kita tua sebelum usia bak kata Shila Majid. biar umur 40plus,tapi kulit muka maintain gebu,lembut dan muda remaja ibarat kita baru 20plus.. luminez brightening series merupakan produk kecantikan terbaik yang perlu dimiliki oleh setiap lelaki dan wanita..



sila hubungi saya untuk info lanjut:

syakirah-0175616579
FB-syakirah azmy
email-syakirahazmy@gmail.com









No comments:

Post a Comment