Saturday, June 29, 2013

Testimonial Premium Beautiful Korset Berkaitan Slip Disc dan Sakit Belakang

Alhamdulillah, syukur…:)
Untuk entry kali ini,i hendak share another testimonials Premium Beautiful corset yang berkaitan dengan sakit belakang dan slip disc. 'm really sure, actually, ramai di luar sana yang mengalami sakit-sakit tulang belakang ini. Biasanya, sakit-sakit ini bermula dengan lenguh di bahagian belakang badan. Puncanya memang banyak, macam duduk sahaja tidak bergerak, postur duduk yang kurang betul dan banyak lagi.

Untuk view yang lebih jelas and besar, you all boleh click gambar ini. Testimonial ini datangnya from our business partner di Johor. Husband dia memang mengalami slip disc, and Alhamdulillah, syukur, after 2 months of consistency wearing Premium Beautiful Waist Nipper, his slip disc is lowly healing…:)
And this one, comes from my business partner, Adliza. Read her entry how Premium Beautiful corset memperbetulkan kembali postur badan and menyembuhkan sedikit demi sedikit sakit belakangnya: http://contengapasaja.blogspot.com/2013/05/premium-beautiful-dan-sakit-belakang.html
Insya Allah, pemakaian Premium Beautiful corset mampu memperbetulkan kembali postur badan you all semua and slowly heal your back pain and slip disc. Yang penting, kena sabar dalam pemakaian corset ini…:)
Anything you all boleh contact i untuk details yang lebih lanjut: 0175616579 (Kirah) / syakirahazmy@gmail.com

No comments:

Post a Comment