Thursday, June 27, 2013

La Praise Vitalift Serum

La Praise Vitalift Serum, terdiri daripada PhytoCellTecTMSwiss Apple dan PhytoCellTecTMAlp Rose, kombinasi yang inovatif membantu melindungi sel stem kulit manusia. Selain itu, Pheno-SFETM, ekstrak Pu-erh yang bertindak sebagai antioksidan turut membantu melindungi sel daripada tekanan oksidatif, dengan itu memerangi kronologi penuaan dan meningkatkan daya hidup sel stem kulit.
Kehilangan fungsi biologi yang disertai dengan kemerosotan kesuburan dan peningkatan kadar kematian berikutan dengan peningkatan usia menyebabkan penyakit penuaan seperti gangguan berwarna pigmen, pengurangan perlindungan antioksidan, kemerosotan kualiti kulit dan kelambatan dalam penyembuhan kulit.
KANDUNGAN UTAMA 
 1.  Sel stem epal (Ekstrak kultur sel buah-buahan Malus Domestica - memelihara ketahanan sel stem kulit, melewatkan kemerosotan sel penting, memerangi kronologi penuaan, mengekalkan keremajaan dan kesihatan kulit.
 2.  Sel stem daun Alp Rose (Ekstrak kultur sel daun Rhododendron Ferrugineum) - menggalakkan ketahanan sel stem kulit, menguatkan ketahanan kulit serta memberikan perlindungan yang lebih baik untuk kulit khasnya terhadap tekanan iklim.
 3.  Ekstrak daun Camellia Sinensis (Pheno-SFETM) - Epigallocatechin gallate (EGCG) dalam ekstrak daun Pu-erh, bertindak sebagai antioksidan membantu meneutralkan radikal bebas, dengan ini mengurangkan serangan radikal bebas terhadap kulit, yang merupakan faktor luaran penuaan kuliT


CARA PENGGUNAAN

Sapu dengan rata pada muka dan leher sebaik sahaja mencuci muka dengan pembersih dan toner. Urut dengan perlahan-lahan. Gunakannya dua kali sehari; pagi dan malam.



KEBAIKAN LA PRAISE VITALIFT SERUM

    • Menjadikan kulit muka anda lebih anjal, tegang dan gebu.
    • Menggalakkan pembaharuan, pemulihan dan pertumbuhan semula kulit.
    • Mengaktifkan sel-sel kulit yang tidak aktif.
    • Melancarkan sintesis kolagen dan peredaran mikro pada kulit.
    • Mengembalikan keseimbangan lembapan kulit serta keseimbangan pH.
    • Memberi perlindungan antioksidan terhadap ancaman UV dan radikal bebas
    • Melembutkan, menghaluskan dan melicinkan tekstur kulit.
    • Menyegarkan, mencerahkan dan meremajakan wajah.



penggunaan La praise yang berterusan sememangnya membawa perubahan pada kulit wajah..:)

SYAKIRAH-0175616579
FB-syakirahazmy
EMAIL-syakirahazmy@gmail.com

No comments:

Post a Comment