Friday, July 22, 2011

Audit yang nyusahkan!!!



ari ni aku MC lagi..muka jadi gatal2..sangat hebat penangan budak kecil ini..kesian la kt ibu..jenuh menggaru.tp ibu x kisah,anak punya pasal..
minggu ni merupakan minggu paling sibuk untuk tahun ni..korang bayangkan audit ari Isnin,ari khamis baru boss bgtau ada audit.menggelabah jugak la kan..dah la nak kena cover dari padang besar sampai Sungai Petani..ari Khamis aku ok lagi..ari jumaat dah start stress..makan terus x lalu..ari sabtu paling stress.semua benda nak kena update..memang anak aku memberontak la.x mo makan semua cukup.
ari isnin dah okey sket..ari selasa dok update lagi..rabu pon okey lagi..department aku audit ari Khamis..sepatutnya aku kena p scan petang tu.audit punya pasal,cancel appoinment dgn doktor..ok fine,aku x kisah sgt.sbb nak scan ja..dalam kul 4.45 petang boss aku cakap,deap sambung esok.aku bengang la.nak Audit menda sampai 2 3 hari.aku antar file untuk review kul 11 pg.x kan nak komen ke hapa kena tg 24 jam plak kot.last2 aku tekad,esoknya,iaitu ari jumaat aku x nak masuk opis..bengang punya pasal.besides aku p klinik jumpa doktor..dah tu pulak budak kecik ni buat hal..muntah2 lagi aku...isk la anak oi..sabau yo lah.
kesimpulannya,aku paling x suka Audit Jabatan Audit Negara!!buat keja main main.SIRIM punya audit sangat bagus walaupon dorg cek sangat detail..tapi aku suka..after this sangat berharap x kena audit dr JAn dah.benci!!

No comments:

Post a Comment