Wednesday, July 6, 2011

minggu menderma darah..

semua org asik bercakap psl BERSIH.sorry aku x berminat & bendalah ni x mendatangkan untung pd aku n negara pon..so,dont let urself involve in this dirty political issue!!ahahahah..
mari kita bercerita psl diri sendiri.lg baik dari menyakitkan hati orang kan...korang penah kena amik darah x??cek darah may be semua orang pernah kan..aku pon penah cek darah before kawen dulu..tu setahun yg lps..ni ambik darah..wallamak aku nak cita kt hampa hampa semua..memang mengancam la.neves plus takut tu perkara biasa kan...mula2 rilek,tp bila MA tu cakap budak praktikal yang akan amik darah aku..aduh!!gerenti lebam aku.aku try rilek la...cakap kat budak tu"x pa,rilek ok.."pdhal aku yg takut..x dak masalah dalam nak cari urat darah,dah cucuk tu sakit gak la.time nak sedut darah,leh plak jarum terlepas dari tangan...aduh.apa lagi,sia sia je lah darah aku terbuang sebegitu saja...dah tu tukar tangan lagi satu...dia gak la yang buat..cucuk,then nak sedut darah leh plak darah x kluar..apa lagi MA tu pon pusing2 la jarum dalam urat darah aku...aduh...menahan air mata  yo lah..sakit gila.5ml plak tu...dah la makan x lalu.leh plak ambik darah banyak2..ingat aku ni kilang darah ka hapa..dah selesai semua tu,selesai ambik darah kul 1tgh ari..
selesai semua benda 3.45 ptg ya...klinik kerajaan katakan..bnda free mg la camni kan...dah blk umah ja,tgk lengan dah lebam...adui..sakit..nampak ja muka laki,dan dan menangis...hahahaha...propa sungguh la...
7.7 kena p ambik darah lagi.aku dah risau ni.depa nak cucuk urat mana lagi??lebam terok lagi..nampak ka urat nnti??waaaa...sadis betoi la..moga moga Allah permudahkan urusan aku esok..amin....