Thursday, July 28, 2011

bila mama bancuh air..

petang semalam on the way nak ke opis pauh,aku singgah umah kejap,balik ambik buah jentik.orang sebelah selatan gerenti x tau buah jentik tu apa kan??so x perlu lah aku explain...sampai je umah terus makan nasik..sekarang sangat semangat nak makan nasik..mak aku puasa..aku pon makan la dengan penoh perasaan..mak bancuh air.dalam ati ni"mak aku nak buka posa ka?"dia bancuh sirap bandung.rupa rupanya sirap bandung tu untuk aku..aduhai la mama..shahdunya..masa sekolah menengah ada la mak aku bancuh air bagi..ni umor dah nak masuk 28 dah kan..iskkk...terasa diriku begitu beharga...hahahah..ni la specialnya mengandong kan kan kan...nak apa semua dapat..


love u alot mom...