Tuesday, July 26, 2011

maaf anytime,nak lupa..sorry..

tetiba pagi ni teringat benda yg terjd 4 5 tahun lepas..aku bukan nak ungkit ke hapa..tapi tetiba ja perasaan tidak enak menyerang dalam diri ini.urghh..ya Allah Ya tuhanku..lemparkan lah perasaan ini jauh jauh..x nak dah membenci orang.cukup la ada 2 3 org yang aku x bp nak suka..tp let by gone by gone la..
may be akan ada orang berkata,kalau ko x cita kt sini,kitaorang x tau ko berdendam and busuk ati kat org kan..ni bukan busuk ati..tapi x leh nak lupa..i can easily forgive people's mistakes but cannot simply forget them..urghhh..tolong la.x suka perasaan ini..mak aku cakap..kalau orang selalu x puas ati ngan kita,maksudnya orang tu selalu memperhatikan kita..dia selalu compare kelebihan kita dengan diri dia..so,dalam isu ni,bukan aku yang busuk ati okey..i simply cannot forget every single thing that happen to me!!
aku dah cuba nak lupa..sumpah mg aku cuba lupa apa yg dh dilakukan pada aku..(ceh,ayat mcm aku kena aniaya je pon)..tapi mg la betoi..aku yang kena..tapi aku dh lupa semua benda..sometimes,syaitan ni singgah sat sat dalam ati.cucuk cucuk supaya benci kat orang...aku kalau dah benci sangat kt orang tu,aku memang x cakap sama dah.tengok muka pon dak dah..tu pesyen aku la..tapi x bemaksud aku x cakap,aku x tegur tu aku benci kat semua orang..kadang2 aku ada mood untuk malas bercakap gak..huhu...

No comments:

Post a Comment