Sunday, July 21, 2013

Seminar G14-Top Leaders Circle

Alhamdulillah, syukur. First of all, sy hendak mengucapkan tahniah to my business partners who can make it to the our latest Seminar GC14 last Saturday, 13th of July 2013. This seminar was held untuk memantapkan skills untuk rakan kongsi baru untuk membolehkan mereka qualify to our latest package trip, which is to GOLD COAST.
Banyak sangat strategi and ilmu yang telah dicurahkan oleh our top mentors and leaders, untuk memastikan rakan kongsi baru sentiasa bersedia and sentiasa bersemangat. And on top of that, in this seminar, kami sangat berbangga kerana our top mentors seperti CDM Abang Lan dan CDM Kelvim turut datag untuk mencurahkan ilmu dan kepakaran masing-masing. Alhamdulillah, banyak sangat ilmu yang Mama pelajari, especially on the strategy and our own product, which is Bio Velocity Sleep Mate.
Seminar GC14 - 2
Tahniah Fariq Ghani, Adliza and Husna Jais sebab dapat menghadirkan diri ke Seminar GC14. Mereka merupakan pelapis and protege baru MAma, after protege lama sudah mampu berdikari and sudah mampu pegang income 5-angka sebulan. Now, it;s my time to groom them supaya mampu berdikari dan menjadi usahawan berjaya dalam business ini.
Insya Allah, Top Leaders Circle akan double up effort untuk cuba bawa seramai mungkin qualifiers ke Gold Coast. It’s not impossible kalau kita bekerjasama dalam satu kumpulan. Sesiapa pun boleh qualify free trip to Gold Coast, but of course, ada caranya. So, for those yang hendak fly ke Gold Coast with Top Leaders Circle, do contact me for details.
Seminar GC14 - 1Seminar GC14 - 3Seminar GC14 - 4
Let’s Aussie with Top Leaders Circle. Aussie, oi, oi, oi! Go, go, go, Top Leaders Circle!siapa nak ke Gold Coast Free Of Charge,kindly contact me. sy akan tunjukkan jalan dan cara untuk kita ke Gold Coast sama sama..

LOVE,
SYAKIRAH
017-5616579
019-5552314

No comments:

Post a Comment