Wednesday, July 10, 2013

Strechmarks??? Premium Beautiful adalah jawapannya

strechmarks..bunyi pon dah ngeri kan??bayangkan klu strech marks ni kekal kt badan sampai bebila..rasa macam mana??frankly speaking,saya rasa sangat x confident..orang luar memang x nampak strech marks kita kan..tapi suami??dah tentu tentu la laki tu nampak kaw..dah tu siap kena perli lagi..eyuuuhhh..saya x suka...masa pregnant dulu sapu segal jenis lotion,segala jenis minyak.but still strechmarks ada.dah nama pon mengandung kan...

Tidak keterlaluan jika dikatakan bahawa stretch mark dan selulit menjadi musuh utama bagi sebahagian wanita yang mementingkan penampilan diri.malu siot ada strech marks...Stretch mark bermula dengan warna merah atau ungu jalur-jalur pada kulit. Dan ia akan merebak seterusnya ke kawasan kulit sekitar. Lama-kelamaan, tanda itu akan mula merekah dan berwarna terang dan serap kedalam kulit. Bentuknya adalah jalur-jalur bergerigi.Berlaku disekitar : paha, perut, dada dan lapisan bawah lengan.









macam macam jenis dan bentuk strechmarks yang ada kat badan kta kan..ada cara x nak hilangkan strechmarks ni??bagi wanita mengandong,strechmarks ni dikira wajib ada.ye la..perot ko makin membesar kan.nak tampung saiz budak..kulit pon makin meregang..sebab tu la wujudnya strech marks ni...

bukan je wanita mengandong,orang kurus pon ada strech marks..orang yang extra size ke saiz yg lbh kecik pon confirm ada strech marks.strech marks ni memang x boleh di elak.



 percaya x klu saya kata ada cara yang memang menghilangkan strech marks??jangan x percaya.strech marks saya memnag dah x da..so confident dalam diri kembali.x da la asyik kena perli ngan suami je kan..klu x mesti asyik cakap...eee....gelinya.macam kulit limau..sekarang ni no more kulit limau tua okey!!

saya share experience macam mana sterch marks saya boley hilang.memang totally GONE!!!! inilah jawapannya..






FIR @ infrared yang terdapat didalam korset ni membantu membakar lemak seterusnya strech marks yg ada melekat kat kulit kita tu hilang secara perlahan..



 sedikit testimoni berkenaan strech marks hilang hasil daripada pakai Premium Beautiful korset..gambar ni semua dari google...nak letak gambar sendiri x boleh.HARAM!!!




 dah terbukti kan??oulls boleh lihat dan nilaikan sendiri.as for me,premium beautiful korset really work!!bukan je untuk kecantikan,tapi untuk kesihatan tubuh badan kita..70% kesihatan 30% kecantikan....

saya akan demo dan consultation secara PERCUMA.no need to pay..just let me know ur time,then we'll met..lagi cepat kita pakai,lagi cepat kita boleh rasa kesannya...those yang nak try atau nak tau pasal produk..boleh je sms/whatsapp 017-5616579(kirah)

No comments:

Post a Comment