Tuesday, January 4, 2011

aDikku yang ting tong

hari ini saya di landa kebosanan melampau..sesaja la godeh2 p.c..then tejumpa pic adik aku...miahahahah(gelak jahat)..adik,pnjm photo dua tiga keping naa....hahaha..seblm memulakan sesi mengutuk adik saya,mari saya introduce budak ini dolu..
cewah..gebunya adik aku nih..

budak ni namanya Dalila Azwani bt Azmy..umor 18..br lps SPM..skrg ni dia keje kt Joe Cendol pulut kt area Napoh,Kedah..sesapa yg lajak mai kedah leh la singgah kt tmpt nih,org ckp mknn sedap2..aku x penah p lak tmpt ni..
korang teka mana satu adik aku??
yg depan skali,pegang beg ijau

inilah org kuat Sekolah Menengah hosba..berjaya dpt tmpt ke-3 peringkat kebangsaan..walaupon adikku yg sorg ni dh jd mcm sotong bakar,namun dia tetap hebat...
tidak bertudung,no 3 dari kiri.

ni paling kelakar..hahahah..pakai topi merah tu...macam org sakit jiwa ja

manusia bertopi tersebut..
korang mesti pelik adik aku ni involve sukan ape kan??adik aku ni olahragawati sekolah..segala mcm sukan dia masuk..akibat terlalu byk sgt medal kt umah,mak aku pon berpesan pd adik aku,"adik,lps ni jgn bg menang dh..x tau nk ltk kt mana dah medal hang ni"...hahaha..korg leh tau la kan betapa byknya medal beliau..

No comments:

Post a Comment