Monday, January 10, 2011

cuti cuti perlis

mari update blog..x da cita best,semua cita best bloggers dh amik..so bercerita tentang ari cuti je lah..sgt seronok kerana Suami saya sanggop membw saya & anak sedara beliau menikmati keindahan Timah Tasoh...lebiu sayang...hehe

nikmatilah photo-photo kami....




Love all of us..
semuanya x leh jd model..ada yg kurus,ada yg pendek..hehe

saya klu bab nk snap photo mg feveret la..tp sayang,x da seni..mesti gmbr kaku jekk...hurmm..kena amik class fotograpy la kan..
baru pulang dr menangkap ikan
cute kan?ahahahahaah

oke oke..ni lak photo semalam.suami saya dgn senang ati membawa saye ke satu tmpt yg di kenali sebagai Bukit Jernih..airnya x de la jernih pon..saya penah datang tempat ni...tp 21 tahun yg lalu..lama gila.agak jakun la masa smpi kt tmpt ni...sememangnya saya jakun..ahahah
tgh tunggu mesin padi

Cantek kan gambr ni??ahahaah.masuk bakul la kaw..pic ni suami saya yg snap...saya suka..Tq laling..persis model gitu kan..model x cukup tinggi.ahaahha..yg seblh saya tu anak sedara suami saya.kira anak sedara saya gak la kan...jgn tekejut oneday si Irdina ni terpampang di dada magazine..huhu
With Irdina...
En Fitri in da house
ini lah ptohographer saya..tgh asah bakat nk pegang DSLR baru kot...anyway,tq dear for spending precious moment with me..lebiu poreber..

2 comments: