Monday, January 3, 2011

terpengaruh entri Si Gf KFCM

last week aku intentionally membelek dan membc blog Gf Khairul Fahmi..si Eelia..menarik blog beliau..siap ada kisah2 or episode cinta..skrg ni aku x tau part bp dh...menakjubkan...blog si eelia ni byk menceritakan kesah cinta dia ngan bf dia la kan..sapa lg..mostly semua gmbr si Fahmi tu..klu aku jd eelia,apa tindakan aku??takut siot..kang org kebas bf kaw..meratap x guna dh beb..dorg punya kesah cinta dh bp episode aku x tau...dorg becinta br 1 setgh tahun....leh la wat cite romantik ala2 korea gitu kan..tetiba aku teringin lak nk wat cita cm eelia nih...hahaha...gediks la kaw..klu eelia n fahmi becinta setahun setgh..aku lak??9 tahun setgh...bp ratos episode br nak ada ending??huh!gerenti jd sinetron indonesia punya lah...mesti org give up nak bace...so aku pon cancel la nk wat kesah ala2 eelia n Fahmi ni...besides,kisah cinta aku,biar lah aku ja yg tau kan...x perlu la kot nk publish meriah2...aku ni bkn sesapa...cuma husband i mcm safi sali ja...wahahahaha..gila top sungguh aku.
kepada Eelia n Fahmi,aku ucapkan semoga korg tabah menghadapi cabaran yg mendatang..korg tau la kan,bila bf dh femes nih...byk cobaannya...so Eelia,bertindak cepat..huhu...anyway,congrats guys...

2 comments:

  1. tu laa..i pon dok mentelaah si eelia ni nye blog kemaren dulu..gila x femes...dia cite memula follower bape ratus jer..tup tup tup mo ada 10k da kot skg..dah hampir mengatasi top blogger hanis zalikha,irine nadia...ahahhaha..

    ReplyDelete
  2. itu le...dh la hanis zalikha tu mengancam habes..kang...termenangis si eelia tu...hahah..al maklumlah,bf femes..seb bek la laki i x femes taw..klu x,akan ku rantai kaki beliau...wahahahah

    ReplyDelete