Wednesday, January 5, 2011

ceritera di awal pagi

x da mood sebenarnya nk berblog ari nih...tp memaksa diri utk menulis..pagi td aku klua keja kul 6.30..mg gelap gulita lagi lah..keta x byk pon sepnjg perjalanan..cuma ada pak cik pak cik blk masjid...hurm..korg penah x dengar ungkapan,"klu follow blakang keta pak aji,org blk masjid & pompuan mesti lmbt la".penah kan??ni la yg aku rasa...byk la pak aji n pak cik2 blk masjid..fuhh..sgt mencabar..pakcik,saya tau klu p masjid pahalanya berlipat kali ganda..x bemakna pak cik drive slow pahala  makin byk...tidak sama skali pak cik..
ok..abes pasal pak cik n pak aji blk masjid..ni plak cita ibubapa yg anta anak2 p sekolah...ni plg mencabar..anta anak2 naik motor..aku x kisah je..sbb masa aku sekolah dulu pon bapak aku anta aku ngan motor je..masalahnya skrg nih..motor dorg x da lampu..oh maafkan saya,lampu ada,tp x berfungsi...adehh...seriau org utara kata.dah tu melintas sesuka ati..pk la anak2..anak2 tu kecik lagi..kang klu terlanggar tanpa disedari camna??org yg drive keta gak la yg nak dipersalahkan..seb bek la aku x bt mcm survey trafik pg td,klu bt survey,gerenti lebih pada 10 motor yg x da lampu..hurmm...macam macam la...

SAYANGILAH NYAWA ANDA.INGATLAH ORG TERSAYANG.

No comments:

Post a Comment