Tuesday, January 11, 2011

::saya suka blog awak::

strait to the point,saya sgt suka mengulangkaji satu blog nih..every day harus blogwalking blog dia...mg suka sgt..actually saya ni sgt br dlm bidang blog ni..so follower pon br je ckit sgt..masa mula2 dulu ada sorg awek nih follow..so i follow bek..everytime dia update harus aku baca..tp nk komen malu..al maklumlah,kita ni org baru..sapa la yg sudi nk berkomen2 ngan kita kan..so just follow je..one day aku memberanikan diri utk mengomen salah satu entri minah ni..mcm agak teruja bila dia komen antri aku..mcm "iskk..segannya bila blogger yg ramai follower komen aku"...sebnrnya minah ni baik je..beliau memilik wajah mirip2 org pakistan gitu..skali tgk mesti kita igt dia foreigner..korg mesti tertanya2 sapa minah ni kan??aku anugerahkan blog di bawah ni sebagai blog feveret aku...wpon Irine,Hanis Zalikha,Aizul mg gila punya byk follower,tp aku nk gak bg special award kt awek cun yg aku cakapkan nih...sapa orgnya??

Silalah CLICK di sini..











Qis,copycat photos sket eh...;)

ni la awek yg aku maksudkan..mcm pakistan kan??

6 comments:

  1. haah!mmg mcm pakistan ar!kalo org pkistan nmpk, msti nk ngorat!hehe http://geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. uih..da betukar lagu laahh..;p

    ReplyDelete
  3. Ifa::btol kan?sgt Pakistan kot...
    Embun:mestila kena update lagu...huhu..

    ReplyDelete
  4. awak..tengs..hehe
    ta sangke plak...

    tq ea wak..awk punye belog pon boleh tahan!

    ReplyDelete
  5. auu,,sopan ny die..btl la die 2 rmai polower..hehe..sy pown dr blog die mai blog awk neh..hehe

    ReplyDelete
  6. qis:peminat setia tau ni...wajib b.walking aqis basir punya blog..
    Cik Bulat:btol kan saya cakap...even ramai follower tp dia x kerek kan kan??ahahah

    ReplyDelete