Tuesday, January 25, 2011

CNY

agak la x update blog yg tah pape nih..so hari ni saya akan berckp mengenai CNY.CNY??Chinese new year la..next week dh CNY.so dpt la saya bercuti utk beberapa hari..5 ari gak la cuti..berbaloi kan?so mcm2 la saya n suami saya plan..nk p cameronH.land.wahhh..seronoknya...tetiba lak bapak sedara nk wat kenduri anak dia kt seblh umah saya nih..aduh..awat la x bgtau awai2??kami dh plan nk p berjalan la.bengang gila..klu x p kang ckp apa lak.nk x nak kena p gak..
dh tu ada plak la bebudak plan nk konvoi p ulu legong...adess..saya dan suami saya dh penah p situ..bebudak lain x penah p lg..nk p pada ari yg sama.3.2.2011..camna dgn kenduri??camna dgn plan nk p cameron??iskk...korg ni x de hari lain eh?kenapa segala event nk wat CNY gak??tensen bebeno..so camna dgn plan saya dan suami??coklat angin gak la...hampesss tol.

No comments:

Post a Comment