Thursday, March 10, 2011

ada apa dengan March??

memandangkan skrg dah masuk bulan mArch dan bulan kelahiran aku,so terasa gedik diri ini nk bercerita psl sesuatu..info ni aku try application kt FB..so,aku copy paste aje...aku bukannya pakar motivasi yang mampu mengkaji benda alah ni...
so mari kita go thru rahsia kasih sayang di bulan march..wah...bunyi romantik gitu...kehkeh..

1.mudah menawan hati pasangan...-may b la kot..kot ja.nk tau jwpn kena tanya en fitri ya kwn2..dia cakap,dia syg saya sbb saya ni queen control..saya sgt hebat kan??

2.sentiasa ingin didampingi olih pasangan-point ni pon hanya en fitri je leh justify..x tau la btol ke x.tp mcm betol je.time gedik tu kdg2 x kasik laki p mana..nak mengekor je org utara cakap.

3.sangat pemalu dlm meluahkan isi hati-maaf ya tuan tuan dan puan puan..saya ni bukan seorg yg pemalu..tp dlm meluahkan isi hati...istilah yg sesuai ialah ego untuk meluahkan isi hati.sekian.

4.sangat baik dalam menjaga perhubungan-ini pon kena tanya en fitri kerna dia lebih arif..

5.amat sukar melupai pasangan yg dicintai-yg ni mg betol..masa sekolah puppy love tidak dikira ya sebbnya x da feel pon...

6. perasaan cemburu y minima-point ni mg saya sgt bersetuju.saya rasa sesiapa yg mengenali saya juga bersetuju..saya agak x kuat cemburu..:)

7. sangat manja & sentiasa ingin dimanjai olih pasangan--???biau benor..yg pastinya,saya seorg barbarian...wargh!

8.mudah memilih pasangan tanpa berpk dgn waras-hahahahah,..yg ni mg betol.en fitri sgt bersetuju

9.sentiasa mengharapkan keistimewaan dr pasangan-yg ni mg benar...x salah kan mengharap sesuatu yg istimewa..;)

10.suka menuduh melulu tanpa usul periksa-point ni agak betol...saya suka menuduh beliau wpon saya tau dia x penah wat benda tu..hahahaha

11.berprasangka terhadap pasangan-ini tepat skali...kenapa perlu ada prasangka ini...hurmm...


                            

                             always been unique

2 comments:

  1. hahaha...sama ngn brie... semuuaa betol except for
    suka menuduh melulu tanpa usul periksa
    berprasangka terhadap pasangan

    yg dua tu tidak..

    tp pasangan ideal lahir dlm bulan? ye !! sya bulan 12 ! hhehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha..tu la keistimewaan org bulan 3...memiliki ciri ciri yg agak rilek & kool yaww...huhu

    ReplyDelete