Wednesday, March 9, 2011

menghilangkan stress cara aku

dah lama aku x stress nih.tetiba semlm start stress.bapak punya stress la.ari ni pepagi dah sakit ati dengan org...ada la benda yang asik aku x puas ati ngan org..adohh...so cara aku menghilangkan stress senang ja.

cara menghilangkan stress kt opis.
1.berdiam diri tanpa mempedulikan org lain.
2.membebel sensorg dgn suara yg mampu didengari oleh org lain.
3.aku menonong turun,p surau.trus ilang stress.

okey.ni menghilangkan stress kt umah plak.
abg,syg tension btoi la..En fitri"awat pulak.ce cite".kt opis td....start la bercerita dengan penoh perasaan.pot pet pot pet...bla bla bla.......en fitri pon dengar la...tp muka x da perasaan pon la.just dengar..bila abeh ja aku bercerita..'sekian,terima kaseh"..en Fitri"abeh dah?""a'ahh...syg bengang btoi..okey..abeh dah cita syg"...en fitri"..okey...jom kita kluar"

sangat senang kan cara aku menghilangkan stress.kt opis x bapa nak ilang sangat la sebab aku dok nmpk benda yg aku x suka..bila blk umah senang..pot pet pot pet kt laki aku,dia tahan telinga dok dengaq,then setel la..x da la aku simpan lelama...itu la cara aku menghilangkan stress..stress ni x leh dibiarkan berlarutan.buruk padahnya..

No comments:

Post a Comment