Saturday, March 26, 2011

Sepetang di Padang Besar

bila sebut ja padang besar,rasanya satu malaysia tau tempat tu tempat apa kan?klu org luar mai perlis ni,wajib p padang besar.depa kata berang kat sana murah?ya ka murah?macam biasa ja aku rasa.kat pasar malam lagi murah kan...padang besar ni merupakan tempat wajib laki aku perabeh duit tiap2 bulan..aku sangat lah jarang nak beli baju..barang makan kot la.jajan kan murah ja kt sana..so borong banyak banyak bagi kt anak sedara n mak n mak mentua.

entri kali ni aku nk publish sebaik mungkin wajah 'kacak' laki aku..saksikan..

time ni tengah cuti sekolah..tapi orang x ramai pon..

keadaan kt dalam bazar.orang x ramai macam hari sabtu & ahad even time ni tengah cuti sekolah

parking pon macam banyak ja kot.
tengah berpk nak beli baju apa.kedai ni merupakan kedai wajib insan ini datang setiap bulan.

konon konon hensem la buat muka macam tu

tengah dok pilih nak beli baju mana.padahal baju tu dah belambak dalam almari.tunggu nak sedekah kt tikus ja.

banyak gila baju..x terpilih lah

sila fokus pada baju beliau.tadi baju kaler apa?merah kan??ni dah beli kaler kuning,dan dan dia pakai baju tu..keciwi la ya Tuhanku...
sampai sini saja entri yg tah papa tah pagi ni..nnti update cita psl benda len lak..

No comments:

Post a Comment