Tuesday, March 1, 2011

on off

baru je lepas blok walking beberapa blog..ari ni aku fokus more on isu isu keagamaan nih...ada beberapa isu yang sangat menarik minat aku antaranya isu relationship seperti mana yang di perkatakan oleh saudari Embun pagi..ada Isu Aurat..raised by Aqish Basir..ada beberapa blog lagi yang aku kaji,tapi lupe apa nama blog kamu..sorry ya..lepas je blog walking ni,aku pon teringat satu isu...sedikit sebanyak pasal aurat gak la...ni bukan nak ngate org ke hape..aku pon pakai lebih kurang jugak la..sometimes tutup abes,,kadang2 tu ada gak la x bapa nak ok...jangan bercakap psl diri sendiri..isu yang ingin aku sampai kan ni memang biasa kita nampak..
isunya macam ni..on off..on off mende plak??on off tudung...korang paham kan??macam salah satu Aqish punya entri..budak budak sekolah skrg nih, klu kluar ngan famili pakai tudung litup kaw..bila kluar ngan member,ngan boypren..terbang tudungnye...pehal ni dik....x elok ke pakai tudung?x cantek??ke kawan kawan cakap "eh,ko lagi cantek x pakai tudung'..so,kaw pon kluar x pakai tudung..paling banyak aku tengok..ni pengalaman sendiri lah ye..budak sekolah agama..sorry to say.kt sekolah tudung ko sampai lutut..bila kluar je pintu pagar tu..hilang tudungnya...bagi mereka yang keep on pakai tudung, alhamduliillah..semoga anda sentiasa di berkati..bagi yang tudung ilang bila kluar pagar tu..insap insap la dik...enjoy kejap je...bila dah besar sket ko tahu la akibatnya...
lagi satu kita tengok kt tempat keje..korang pon penah tengok kot..aku pon x da la baik sangat..at least ada benda la yang terjaga kan..kat opis cantek molek je pakai tudung...tp bila ada event ke,kluar jenjalan..tudung hilang..maaf la kepada kengkawan yang terasa..saya just menyuarakan isi hati saya...klu x nak pakai tudung x pe, kubur masing masing kan Aqish??tapi jangan la upload pic kejap pakai tudung, kejap x pakai...aduh..x syok la org utara cakap..tp up to u guys la..aku x kisah.aku kawan je ngan korang...pandai pandai la korang bawa diri kan...

No comments:

Post a Comment