Thursday, March 10, 2011

kalau lah

kalau saya berhenti dari keja saya skrg apa akan berlaku??apa akan terjd pada keja aku??sapa nk proceed dgn semua keja aku nih??sapa nk cover semua complaint yg ada.sapa nk tahan telinga dengar semua complaint??sapa nak update report untuk manager??sapa nak dengar manager membebel??sapa nak update DCS??hurm..mesti agak kelam kabut...macam mana nak benti keje cam ni??aku memang org penting company...hahahahah...
klu tetiba dpt offer dr company mana2 mcm mana??especially government??how how?keja skrg ni contract ja..so agak tidak berbelah bahagi la untuk meninggalkan kerja skrg...
tp klu aku benti,mcm mana dengan kawan2 kt opis nih?mg la aku ni x baik dgn semua org...tp bebudak yg slalu dok wat luahan perasaan kt aku mcm mana?kalau aku benti dengan sapa dorg nk wat luahan perasaan??nnti dorg x da kwn yg ngok ngek mcm aku lg dah..hurmm....macam mana ni??
so,before benti or dpt keja lain kena pk btoi2...syg nk tinggal keja skrg ni..dh la boss baik gila..masa masa depan x tau lg nk dapat boss mcm mana..stress memikirkan KALAU aku dapat keja lain..
kalau dapat offer keja lain,memang aku nak p..sebabnya?aku dh menyampah politik kt opis @ company ni..macam2 ada..mg menyampah plus menyakitkan hati...sooo KALAU la aku dpt offer keja lain especially government,memang sah sah  dah gua cabut..selamat tinggal MGJV..hahahaha...
ini adalah cita KALAU LAh aku dpt offer keja lain..bukan bermaksud aku dah dapat keja lain..harap anda faham ya..haahahah

3 comments:

  1. nak dpt boss yg baik mmg susah..sgt susah ikut nasib la.. kalau nk pk kwn2..nt dpt kwn2 baru.sedih mmg laa itu xdinafikan tp letakkn yg terbaik dihadapan.kalau rs keje skg mmg da d best so xyah pk pnjg2.. tp klu rs offer tu lg bagus...its better for u n famili...bukan utk ms skrg tp ms depan.. setiap bnda perlukan pengrbanan.

    ReplyDelete
  2. betol betol..kena pk masa depan kita..kt tmpt keja lain mungkin akan dpt boss yg lebih baik..who knows kan...

    ReplyDelete
  3. jadi make a rite choice..all d best...=)

    ReplyDelete