Friday, March 25, 2011

::AKMAL ::

ari ni dah jumaat.kejap je kan??pejam celik pejam celik,aku dah selamat attend ujian kecerdasan kastam...ni aku nak cita sikit..mungkin kawan2 pon pernah attend ujian kecergasan PTD kan??pergghh.wa cakap lu...memang mengancam..sengsara..lari 2.4km dalam masa 17min...yg ni aku x dapat beat time.rasanya sorg ja leh beat..tp,nasib bek kastam ni x macam PTD or Polis Or omigresen,once fail,ko balik je lah...kastam ni dorang proceed je.just deduct markah.fuhh..lega aku...then acara mcm lompat katak plak..aku cemerlang kali ni..lepas tu perkara yg paling aku x jangka,sit up 28x dalam masa 2 min..aku fail..dpt buat 20x ja...lemak banyak weh..confirm la aku x leh buat...last skali 4 x 10m dlm masa 13 seconds.yang ni aku cemerlang...
balik ja bilik dah rasa cekang kaki,sakit betis..adui...siksa..seb bek malam tu x da aktiviti dah..so sapu minyak seket...Tq to Aziah sbb bg guna minyak Yun yee ya...then buat draft untuk public Speaking..public spaeking ni pon agak ngeri.serius aku x da kekuatan..punya la buat esei..lima min je kena cakap.tp rasa macam satu jam kan???huhu..aku memang berniat untuk x hafal..so,tengok kertas sambil hentam cakap je..dah tu terlebih 5 min plak..adoi la...tapi,memang sangat seronok aktiviti kt sana..
bilik AKMAL langkawi mg superb...toilet dalam bilik..ada t.v(tp aku cari remote x jumpa)..ada kettle,ada iron,ada iron board, siap ada ekon..dah macam hotel doe...memang perfect...no complaint bout the facilities...seronok..bilik aku lak leh nampak laut..seronoknya...hopefully,kami kami semua akan berjaya...aminnn...kawan kawan doakan kejayaan kami ya....

2 comments:

  1. inysaAllah....kalau dpt diorg trnsfer mana plak?

    ReplyDelete
  2. klu dapat rasanya dekat ja kot..may be area utara ja..klu utara plg jauh peneng kot...mudah mudahan dapat la..aminn...

    ReplyDelete