Wednesday, March 9, 2011

korang penah kena x?

hari ni suatu perkara telah berlaku....korang penah x, nak antar mesej,kutuk sesapa then tersilap antar msg tu??aku pernah mengalaminya..nak mesej en fitri,kutuk abg aku,then terhantar plak pd abg aku..adoii..mg insap gila la masa tu..siap kena sound ngan abg aku...terus minta maaf..kejadian yg sama pg td berlaku pd diri ini..kot ye pon ko nak kutuk aku,make sure sent betol betol.ini x,kutuk aku,then sent pd aku..dah tu sent play say sorry.wat de??byk la ko punya sorry..dah tu leh plak msg tanya apa salah dia sbb aku x berckp dgn org pagi ni...apa kejadahnya.ko yg kutuk aku,then tanya kenapa aku marah dia..eh!!sendr tau la kan.ko yg beriya kutuk aku,dh tu kantoi,leh lak msg tanya sbb apa marah dia..hadooohhhh...aku tersgt lah marah.sbb tu la aku wat bodo pd semua org.aku dah x kuasa nk melayan karenah org yg x puas ati dgn aku nih.ada2 ja...itu x kena,ini x kena.menda la..klu x puas ati sangat,meh cakap depan2..ni men msg2 lak.dah tu tersilap antar..so dah tau la sapa kwn sapa lwn.

3 comments:

  1. ahhaha..lucu pun ad gak klu tersilap anta tu..mg tak tau nk kata apa la...huhu... tp Allah nk tnjuk kott sp kwn sp lwn..so pasni juz hati2 je la..

    ReplyDelete
  2. memang pon..sangat berhati hati skrg nih.bukan semua org kita leh pecaya..depan ckp lain,kt blakang cakap lain.

    ReplyDelete
  3. politik tempat keja la tuuu,,

    ReplyDelete