Tuesday, March 22, 2011

sana ada hantu

selamat pagi semua.entri pada pukul 7.45 minit pagi di saat hanya ada 2 orang je kat opis.bermakna,aku sampai opis terlalu awal..serius aku ngantok giler pagi ni.drive pon macam orang minum todi ja bak kata laki aku.dah la pagi ni berkabus..sangat tebal.jarak penglihatan antara 30-40 M jo...aku drive secara berhemah la sebabnya aku tersangat lah mengantok.
ok,mari aku cita sebab apa aku ngantok tersangat.(x da cita lucah or selang seli ngan cita lucah ya)..ceritanya bermula 3 malam yang lepas...kepada sesapa yg x suka cita personal entri,maafkan saya...jangan lah kamu baca..sila skip entri ini.sekian terima kasih.
ok.bek to my story,penah x korang bermimpi pelik pelik??mesti korang akan jawap,of course la.dah nama pon mimpi..memang la wei..mimpi memang la mengarut..adohhh...maksud aku mimpi makhluk halus??penah kan kan??mimpi aku ni real punya.aku bermimpi yang tersangat lah ngeri.aku x nampak pon sebenarnya bentuk benda tu..tapi the sound effect of that thing masih terngiang ngiang kt telinga nih...serious shit memang ngeri weh.disebabkan terlalu takut,aku memaksa diri untuk bangun.x nak sambung tidur.takut sangat.untuk pengetahuan korang,aku ni seorang yang agak berani compare tu laki aku...bek to our story again, lepas ja menyedarkan diri, aku terus bangun duduk.baca ayat kursi bagai then tepuk tepuk bantal..sambil pikir,aku x basuh kaki ke semlm???basuh rasanya.niat nak sambung tidur,tapi baring je perasaan takut menyerang dengan gila2 skali.apa lagi,ambik selimut,bantal dengan cepat kluar bilik.en fitri tengah tengok T.V.masa tu dalam kul 4 A.m..en Fitri:"awat plak dah ni?"Aku"sayang takot".En.Fitri"la...takot apa plak??"aku"sayang mimpi hantu"..En Fitri"dah dah..jom abg teman".punya lah takot sampai nak tidor pon kena teman.tidur pon berhimpit sampai member nak jatuh katil..takot punya pasal..sampai pagi x leh tidur,then p opis.boleh bayang la macam mana kan..
semalam pon benda sama terjadi..tp ni bukan mimpi..tp aku sangat yakin ianya bukan perasaan aku.memang betol betol terjadi.tapi aku x tau apa yg sebenarnya terjadi..sangat takut.masa kejadian antara 3-4 A.m..mcm biasa,kluar p tidur kt ruang tamu..takot punya psl..pagi ni ngantok bagai nak rak.serius aku ngantok!!
pasai apa aku leh mengalami benda macam tu ha???korang percaya x istilah 'benda' ikut balik??mungkin perkara ini berlaku kot..en fitri ni merata dia p.so ada la kot tersesat sekor dua ikut dia balik..in future, x nak dah jadi macam ni lg..aku mengantok kt opis!!

3 comments:

  1. uiskkk.....bia betol??mlm td bunyi cmana?ms tu d atdo belom??

    ReplyDelete
  2. masa tu dah terjd...antara sedar x sedar..tp mg dah menyedarkan diri...takut.bunyi benda tu ketawa.....waaaa.....skrg ni nak tido sorg2 pon mcm takot...

    ReplyDelete
  3. ye...saya tersangat paham situasi tu coz pernah happened..tapi bukan ketawa.."dia" mendengus setiap malam..sampai ke tahap trauma utk tdo..ditambah pula setiap mlm kena himpit..berlaku masa zaman tgh blaja kt kolej dulu.kesannya sampai sekarang saya tak berani tdo sorg..sbb tu la gagah jugak ikot p cc smpi ke pagi buta..no choice. apa kata,cuba bc quran smbil nk baring nk tdo tu.

    ReplyDelete