Monday, March 21, 2011

aku scandal???

ada seseorang pernah berkata pada aku,kalau seseorang tu berperangai lain macam..confirm dia ada scandal..biar betoll...insan tersebut berkata lagi,kalau biasanya orang tu banyak bercakap,sangat happy go lucky n memang sentiasa ok,then tetiba dia berubah menjadi pendiam,emo x tentu pasal,tidak menjaga hati insan lain,sangat confirm orang tu ada scandal..biar betol...aku pon bertanya la pada insan yang membuat statement nih..saipa lak???dia lantas menjawab,berdasarkan pengalaman...eh!!ye ke?x kan plak kot..apa kena mengena scandal dengan x nak berdunia dengan orang lain???iskk..bukan bukan la...
tapi bila aku pikir balik,statement yang dikeluarkan olih insan tersebut ada benarnya...mana x nya..bukan senang nak menyembunyikan kesalahan diri kan..especially bagi mereka mereka yang dah berkahwin..macam mana depa leh scandal..payah kot nak tipu tipu nih...x kan x da kesedaran dalam diri??ermm..lantak korang lah.yang pasti x da terlintas nak berscandal pon...masa zaman dolu dolu lain la kan....dah kawen ni,insya allah hingga hujung nyawa akan setia..jangan bimbang ya Abang..i lebiu....hihi..
aku x nak tolong jaga kain orang,kain sendiri pon dah sebakul aku x basuh...inikan plak nak tolong jaga kain orang.x kuasa i..lantak korang la...pandai makan,pandai la simpan..ni bukan bermaksud aku support ke arah scandalism ni...aku totally x suka,tapi dah nak sangat,pandai pandai la....aku x masok campur..

No comments:

Post a Comment