Saturday, March 5, 2011

CGPA ko bape??

soalan yang selalu bermain di fikiran saya..adakah setiap orang akan jeles @ dengki dengan kejayaan orang lain??isu ni agak kontroversi..tapi frankly speaking isu ni x da kena mengena dengan blogger2 sekalian..ini soklan yang sering bermain di minda saya...sumtimes saya nmpk sumthing,saya akan berpikir,perlu ke buat macam tu?perlu ke kalau beli pape bgtau satu dunia??eh,aku la tuh..kekekeke..lagi satu..perlu ke ko mention CGPA ko kt dlm detail  FB??argh...aku x paham la..rasanya banyak je kot org dapat 4.0..tapi so far aku x penah lg nampak orang letak CGPA dlm details Fb dia..ni first time aku nampak..tetiba je aku menyampah.sebab ape??sebab..aku ngaji dulu pointer ckit je..hahahaha...ni salah satu kes dengki ye kawan kawan...aku x kesah pon CGPA ko berapa..tp no need to tell the whole world CGPA ko berapa..org lain x nak tau pon...sebab bagi aku,zaman sekarang ni klu nak keje,orang dah x tengok CGPA ko...orang tanya,you ada experience bapa tahon??btol x??kawan kawan aku kt UIA tu mostly semua berjaya..CGPA pon bukan sket...almost 4.0 kot..tp x da pon mention CGPA dorg dlm details FB dorang.semua dah berjaya yg teramat...entahlah...masing masing ada cara tersendiri kan..tapi ni first time aku nmpk org yang angkat diri sendr...waaa....may be x da org puji kot...kakakaka...yang aku emo sangat nih pehal??x de kena mengena ngan aku pon kot...eh...ada la...sapa kata x da...hampess tol.(x puas ati)...hahahahaha..
x pe lah.macam mana cara skali pon,aku tetap hormat kamu kamu semua ja..sumtime ada la benda yang aku x puas ati..manusia ni memang x le tengok kejayaan & kelebihan org lain kan??aku salah sorg dari mereka mereka itu..aku x kisah dgn kehidupan org,tapi aku sangat kisah klu org tu intentionally nak menunjuk..pigi daaa....aku pon nk sambung belajar gak lah.nak wat MASTER lak..uppss...meninggi diri seketika...semua org ada niat nak sambung blajar kan??..nnti kita sambung je kawan kawan...dah ngaji pandai...jgn letak CGPA dlm detail FB lak..aku menyampah..

2 comments:

  1. setuju!sangat tak perlu kot letak cgpa bape..hasih..aha:D

    ReplyDelete
  2. tau x pe...klu org tanya br ckp kan CGPa bp..ni letak dlm detail Fb lak..nyampah i tau!huhu

    ReplyDelete