Monday, March 21, 2011

malas

makin malas nak update entri..makin malas nak keja..boleh x klu cuti tanpa gaji seminggu pon jadi la...ermm...sah sah dah HR x kasik kan...kenapa lak HR x kasik?yg x dpt gajinya aku..bkn dorang...hurrmm...x paham la aku(bak kata Leman Raja Lawak)..penyakit malas ni memang akan melanda setiap orang.ye ke??macam betol je statement aku..mengikut experience aku...mg la pon..malas nk mandi adalah perkara biasa dihari cuti..sape stuju angkat tangan..nak solat zohor br mandi..memang penyakit malas..sekarang ni serius penyakit malas sangat menyerang..malas nak keja satu hal.malas bercakap pon ya gak..hadooo...orang kat opis ni dah berprasangka buruk kt aku...aku bukan benci or berdendam ngan korang..aku just malas nak bercakap..mungkin emas dalam mulut kau ni makin bertambah..esok esok klu duit x bapa nak cukup,leh la aku jual sket emas dalam mulut aku nih...
esok smpi ari kamis aku bercuti..tapi bukan cuti sebab malas...cuti sebab ada hal sket.keja sambil makan angin.jom p langkawi jom..ada kursus kt langkawi..wahhh...seronoknya...harap harap,balik esok lusa ni penyakit malas aku dah ilang...ilang dalam laut sana...so leh la aku kembali bercakap dengan gembira....weeee....

No comments:

Post a Comment