Saturday, March 19, 2011

aku terima nikahnya

selamat pagi semua..sebenarnya dh lama nak tulis entri nih...tp very busy la...x sempat(gedik giler)..tajuk entri kali ni agak menimbulkan spekulasi..bukan en fitri kawen lain ya..ni majlis akad nikah my cousin...she married a young handsome man...waaahhh...sangat hebat cousin i..diam diam je ye....
antara beberapa foto yg aku sendr snap..maaf..x reti edit gambo..sangat fail edit gambo..so ni fresh dari ladang..

saat saat majlis hampir bermula...masa ni muka pengantin laki pucat giler..serius aku cakap...macam ni la kot en fitri rasa dulu kan...
masa ni Tok kadi tengah bagi tazkirah sikit...still majlis x start lagi...serius pengantin laki pucat...

try to be cool ya.....

muka dia neves kan????maaf sepupu...

bapa pengantin perempuan akad sendiri..gila la neves..

masa ni baca taklid..dah selamat jadi suami orang..

masa akad nikah berlangsung,tetiba aku menjd sebak....aduiii..org lain yg nak kawen,org lain yg syahdu lebih lak...bukan ape,teringat 8 bulan lalu..akad nikah aku pon waktu malam gak..tapi masa tu x da la aku sedih ka hapa..gembira ja aku n mak aku bergelak ketawa.kenapa la malam akad nikah cousin aku tu aku yg emo lebih?/sepupu aku tu rilek jo...siap mengalir air mata..waaa....nostalgia gamaknya....


sepupu saya pengantin perempuan...

No comments:

Post a Comment