Tuesday, February 15, 2011

aku tidak mengerti!!

hurm...entri before blk.ari ni halfday je..ada hal sket..kepada kwana2 kt ofis..jgn gaduh2 ye..kwn baik2...eh lupe lak..klu double degree kira blajar bertingkat2 eh??saya confius...klu org kata ngaji bertingkat2 tp bodo.maksudnya statement ni tuju pd saye eh??saya sgt x faham...kenapa jd isu mcm ni plak??klu x puas ati,ckp face to face...saya x tau la statement ni ditujukan pada sape....tp pd pendapat saya,x baik tulis mcm ni dik non...kecik ati professor klu dia baca benda mcm ni..yg penting,saya blajar tinggi2 bkn untuk nk kecilkan @ nak jatuhkan maruah org..harap maklum..oleh yang demikian jgn include saya dlm war korang ni..tolong lah..kita sama2 cari makan,sama2 nk sara diri sendr,x kesahlah klu ko byk duit ke hape..yg penting pakat2 la jaga diri sendr...stop being childish..kita dh ada besar.nk jd mak budak pon..jgn la benda kicik2 camni kita hebohkan satu dunia..jgn rendah2 kan martabat org...sesungguh org yg kita hina lebih tinggi martabatnya dari kita...ni bkn saya yg kata...ok lah...saya nk berangkat...

entri ni x di tujukan pd sesapa...just nk bermuhasabah...kita pk apa yg btol pa yg salah..jgn nk salahkan org...kita sa mua bt salah ye....sama2 la kita hidup bermasyarakat...buang yg keroh,ambik yg jernih....

No comments:

Post a Comment