Monday, February 28, 2011

perlu ke x???

latest survey on H/p..x da niat nak beli h/p baru sehingga tarikh 26.2.2011..en fitri gatai kaki melangkah masuk kedai h/p plak..adui...aku ni menahan kaki serta tangan daripada mencapai h/p yang ada dalam kedai tersebut..dia p tanya Android la..HTC la,Samsung la...adoi la Fitri oi..yang gatai mulut dok tanya psl latest hp buat apa..kang ada la orang nak beli h/p baru plak...tapi x pa,sampai ari ni,28.2.2011 niat nak beli h/p baru 5%..kira ok lagi la..kalau tetiba peratusan tu melonjak naik..memang nahas lah kamu wahai suamiku..memang ada berminat dengan satu H/p..x leh mention kat sini..x suprise le kan...samsung Wave ok..HTC pon sangat ok..harga pon memang la ok..2000 plus..pergh....hampir sebulan gaji gue..mano nak cari duit banyak tuh...kena menyimpan 3 4 bulan baru leh beli..kang dah cukup simpanan nak beli benda len lak..huh!!selalunya memang macam nih..sekarang nih tengah pk nak beli lappy ka h/p??lappy pon perlu...h/p x da la perlu sangat..saja gedik ja sebab dah setahun x tukar h/p baru..kuikui..kang klu tukar h/p baru,guna x sampi 3 bulan dh kasik kt orang..al maklumlah..saya ni kan pemurah...kakakakaka..so perlu berpk dengan waras sekiranya nak beli h/p baru yang mahal..klu h/p biasa je,x perlu pk banyak,beli ja..memandangkan h/p yang saya berkenan tu agak tinggi harganya,so kena lah berpk sedalam dalamnya untuk mengelakkan pembaziran di masa depan...

HTC desire

samsung wave
mana satu??dua dua harga leh tahan...kena pk sebaik mungkin nih..kang rugi lah...