Friday, February 18, 2011

Dapat barang number 2 :)

slamat pg semua....saya update entri sememangnya di opis saja..kt umah x do tenet..al maklumlah..x mampu.klu kt opis nih tenet free..sbb tu la entri mesti di awal pg ataupon b4 blk keje...apa yg update terbaru ini pagi?ermm....ha!!wishlist kedua dh tercapai..hehehe..tq En Fitri kerna merealisasikan impian isterimu ini..saya sgt gembira..ingin saya tekankan disini wishlist saya mg amat penting,bkn saja untuk saya..tp untuk semua org yg selalu drive...keta x tinted..mcm dlm oven la akibatnya...hahahah..so untuk mengelakkan silau ketika memandu di siang hari,anda di nasihatkan untuk menjg mata..pakailah sun glass..inilah wishlist saya yg kedua...tq encik fitri..saya sgt gembira walaupon semlm semasa membeli  benda tersebut beliau agak tertekan...TQ abg na...lebiu...hehe..

 inilah dia wishlist kedua saya yg tertunai...alhamdulillah...sgt happy wpon ianya perkara biasa bg sesetgh org...:)



usya box dulu...box Bonia mg x cantekkk..mcm mainan yo kan?






tadaaa...inilah sunny baru saya..saya suka tgk org pakai sunny yg mcm mata lalt tu,tp ianya x sesuai untuk mukaku yg bulat ini...si kena pakai sunny yg sebegini...




semoganya ianya bertahan untuk 2- 3 tahon yg akan dtg..sunny yg before this bertahan 2 tahun..lps tu tercicir..sedih gak la...


semestinya saya setia dgn Bonia..sebabnya?Barang bonia x de tiruan lg..so far la..saya sgt berminat dgn Versace,Gucci & Coach..tp klu saya beli sun glass yg tersgtlah mahal ni x berbaloi lak..org mesti pk ianya brg p.Besar..saya tidak suka org berpk sebegitu...so,saya beli Bonia,ianya sgt selesa(promote)..

1 comment:

  1. alaa..cik kiah...x complete 1 bnda la kat entry ni.....







    letak la gmbo ngah melaram sunny baru tu......ehehee

    ReplyDelete