Saturday, February 26, 2011

Spare tayar??

orang pompuan ni,x kira la dh berumur ataupon x,mesti akan berdepan dengan satu masalah??masalah ape??masalah perot buncit..aku memang kagum gila la dengan wanita wanita di luar sana yang tersangat pandai menjaga perut..especially bagi mereka meraka yang dah beranak 2 3, tapi perot maintain macam anak dara.kasik tabik spring sama mereka..pada pendapat aku la,bukan senang nk menjaga perot nih..tambah tambah bagi golongan yang suka melantak terutamanya orang orang seperti aku.pukul 2 3 pagi tetiba nak makan beger..adui...macam mana nak dapat flat tummy?ce cite?pakai x da la..dah la gemok,banyak lemak,perut buncit plus berlipat plak tu..adoi...susah la nk dapat flat tummy balik..diet la macam mana pon,mai tengah malam aku lapar balik..memang aku x diet la.baru setanding dengan En Fitri...kuikuikui...

saiz badan tidak menjadi masalah

masalah yang sering dihadapi oleh kebanyakan wanita

lemak kah?
sama sama lah kita elakkan daripada terjadi seperti gambar paling atas tu je..klu jadi macam tu,kita nak kurus balik sangat susah,..then kita akan mula tekanan..urgh.....mintak simpang..lemak yang dok ada la ni pon susah nak bagi ilang...

No comments:

Post a Comment