Thursday, February 17, 2011

::siapa cepat dia dapat::

lg nk update..nyampah la.update sket2 je udah le.bosan tau ka?.....hahahah..gilo btol la saye ni kan..sesaje gedik nk update photo je..bkn hasil seni dr tangan saya..semestinya saya tidak berseni..ini adalah hasil kretiviti suami saya...en Fitri..tgh2 mlm buta,kul 3 pagi dok snap pic..adoi la abg..mlm2 org tidoq la..bkn bergambor..bersinar2 dlm bilik tu ha..let us judge his creativity...:)


aku sgt x faham apa yg kretifnya..mungkin sbb aku ni mg x da seni kot...kehkehkeh

seni kah?


 photo yg satu ni aku suka walaupon aku x faham apa sebnrnya maksud yg tersirat,..hahahah..
cantekk

beliau sangat kretif..sememnagnya tgn beliau berseni...huhu
lampu tidor saya..:)
akan ada lg photo2 yg saya kan share bersama..sorry ye..excited lbh sket..

No comments:

Post a Comment