Friday, February 25, 2011

Domam

demam masih lagi bersisa..dua malam lepas overdose ubat batuk..krem satu badan.korang penah x nmpak ayam terbang sambil menyanyi??tu la yang aku nampka time overdose ubat batuk last two days..apo ko bondo tah le..ade ke ayam terbang sambil menyanyi??sah sah la aku ni pening..isk isk isk..seb bek la bangun tido dh ok..kalau x ade la nak kena sound kt tempat keja..nk tengok muka orang demam??kehkehkeh..time ni di paksa olih en fitri untuk ikut dia kluar jenjalan..


muka tersangat x ikhlas..


dah la demam,suruh jalan merata lak..makin menjadi la muka tuh


dah x kuasa nak layan.nengok orang memancing lg best.






baru ada feel nak senyum...klu x,you hope my dear..:)

memang buruk giler kan rupe aku kalau demam..mengalahkan orang mati laki..ni mak aku yang kata..bukan aku kata..semoga cepat cepat lah baik demam nih..dah x larat nak batuk dah..kang ada lak la aku nampak oarang terbang sambil mengaum...hahahah..

No comments:

Post a Comment