Monday, February 14, 2011

politik politik politik

entry di kala tgh mengantok plus bosan...boss x de kt opis..site visit kt mana tah..so staff dia yg sorg ni pon x da keja sgt la...segala benda dh di update td pg..ni tgh bosan...hurmmm....nk bt apa ntah....blk jom...iskk...mana leh.saya kn pekerja contoh..kang klu blk bonus dpt sikit je...huhu
mari kita berbincang isu semasa ye...President mesir dh letak jawatan kan?confirm kan??saya ni astro sket..lmbt 2 3 minit...huhu..politik kt sana mungkin akan ok dlm masa 2 3 minggu ni kan...bila politik kt sana dh ok,politik sekeliling plak muncul..adehh...mcm2 politik la...nk ngundi.bila dh smpi masa nk ngundi ni mcm2 la jadik kan...semua pakat turun padang..bekempen bkn main...bejln kaki berpuluh2 batu semata2 nk berkempen..nk kata yg dia tu bagus...kita wajib vote dia...mcm2 la kan...bab2 mengundi ni saya x nak komen apa...everybody have their own point of view...kang terkata pape ISA cekup lak..sia2 ja dok lokap...
abes psl politik ngundi,masok lak politik kt tmpt keje...mcm2 la kaw...org ni mcm ni...org tu mcm tu..saya ngumpat awak..awak ngumpat saye...aduii...udah2 le...kita semua kan dh besar...kita MESTI berpk dgn waras...klu ada internal problem pon,kita kena bertindak dgn waras..jgn salahkan org lain..semua org bt salah..termasuk tuan punya entri ni lah...so jgn la kita nak tuding jari,salah ko.ko start dulu.ko kutuk aku..x pyh la kita pk bkn2 pd org lain...pdhal org x de pape pon kan..kita yg rasa lebih..mcm2 la...
skrg ni mari kita fokus pd kerjaya kita,jgn la kita terlibat dlm gejala persaingan tidak sihat di ofis...saya bkn kata pd sapa2..tp ni utuk diri sendr..sbb kdg2 saya pon mengalami perkara spt ini.....hurm....

No comments:

Post a Comment